Aktuality
Služby a ceník pro rok 2020
Vážení klienti,
rádi bychom Vás informovali o novinkách našich služeb pro rok 2020. Níže jsou uvedeny zásadní inovace v naší firmě, popis a ceník služeb pro rok 2020.
1. Daňové poradenství
Od roku 2019 jsme zapsáni v komoře daňových poradců jako společnost vykonávající daňové poradenství. Tato skutečnost nám otevírá dveře a postavení naší společnosti vůči státním orgánům. Jsme schopni Vás zastupovat jako daňoví poradci v případě kontrol a také Vám můžeme odložit Vaše daňová přiznání do června. Již v minulém roce využilo několik klientů tyto služby. Více o ceně za tyto služby – viz ceník na konci tohoto článku.
2. Digitalizace dokumentů
Již přes rok vytváříme vlastní webový dokument účetnictví, kde bychom chtěli do budoucna vytvořit digitalizace všech dokumentů našich klientů. Cílem je usnadnit klientům přístup k dokumentům, urychlit předávání dokumentů, umožnit klientovi vystavovat zde faktury atd. a to odkudkoliv. Tato služba je momentálně v beta testování se spuštěním od 1.1.2020 pro vybrané klienty, kteří nám již nyní zasílají dokumenty elektronicky. Tato služba je prozatím bez zpoplatnění, a proto pokud se budete chtít zapojit do tohoto projektu a přispět i svým názorem, budeme moc rádi.
3. Manažer datových schránek
Pro klienty spravujeme datové schránky a od října 2019 zasíláme klientům denně zprávy z jejich datové schránky. Našim cílem je klientovi zaslat kompletní informace a případné řešení daného problému, který se vztahuje na naší práci v BENE. Příkladem může být nedoplatek u FÚ, kdy asistentka zašle klientovi vyrozumění a kolegyně, která zpracovává Vaše účetnictví zajistí komentář, kde nastala chyba. Tímto způsobem chceme klientovi dopřát veškeré informace pro jeho přehled a klid.
4. Expresní příplatek za zpracování účetnictví
I ze strany klienta musí docházet k součinnosti s naší společností. Proto vyžadujeme od roku 2020 dodání dokladů u plátců DPH nejdéle do 15. dne následujícího měsíce, abychom měli dostatek času na zpracování účetnictví a případnou korekci. V opačném případě budeme účtovat klientovi expresní příplatek 1 000,- Kč. O nedodaných dokladech v termínu Vás bude vždy informovat naše asistentka a to jak telefonicky, tak e-mailem. Dodáním účetnictví je myšleno hlavní část dokladů, pokud víte, že Vám chybí pár faktur apod., nebude Vám příplatek účtován. K tomu, abychom se vyhnuli těmto nepříjemnostem, může se každý klient zapojit například do digitalizace – ukládání dokumentů v elektronické podobě.
5. Změny v ceníku našich služeb pro rok 2020
Pro rok 2020 dochází ke zvýšení částky za účetnictví a poradenství jako každý rok, o inflaci z předchozí roku (2018) a to ve výši 2,1%. Kvůli neustálému zvyšování zaručené mzdy jsme pro rok 2020 nuceni zvednout minimální částku za zpracování mezd HPP, DPČ na částku 220,- Kč.
Jako doplňkové služby pro rok 2020 nabízíme:
1) Správa datových schránek a eNeschpenek, viz popis výše ve výši 200,- Kč/měsíčně 2) Zasílání pouze informací o pracovní neschopnosti eNeschopenek bez zasílání dalších zpráv z datové schránky ve výši 100,- Kč/měsíčně 3)Odklad daňového přiznání právnických osob, min. 5 000,- Kč/rok
4) Odklad daňového přiznání fyzických osob, min. 2 000,- Kč/rok
Ostatní ceny za naše služby zůstávají jako doposud. Kompletní aktuální ceník našich služeb nejdete na našich webových stránkách https://www.benecb.cz/cenik/.